Just for fun :P

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• framtiden

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• testa droger
• skada någon

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• umgås med Roger
• prata med Marcus
• skratta och ha kul med alla vänner

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Roger
• vännerna
• familjen
• skratta

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• falska människor
• mobbing
• folk som inte kan se sina egna fel
• skvaller
• slask

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• testat droger
• dykt från en klippa
• varit otrogen
• hoppat bungyjump
• varit på Hawaii
• slagit någon

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• jag är hörselskadad
• jag har tinitus
• jag älskar Roger
• jag har gråtit när jag ställt mig framför spegeln för jag inte var nöjd med det jag såg
• har stått i duschen med en rakhyvel i handen och funderar på att skada mig själv
• jag tycker bättre om att umgås med killar än tjejer
• jag har väldigt lätt för att gråta

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
oftast, då alla är i skolan
• Josefina
• Jenny
• Soffan
• Josefine
• Zamila
• Teresia
• Annica
• Lärarna

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• vara i Rogers sällskap, kvittar vad vi gör bara jag är med honom
• gå på restaurang
• sitta med en nära vän och bara prata
• shoppa
• gå på bio
• kramas
• resa
• mysa
• skratta, mycket!

10 SAKER + PERSONER+ PLATSER DU SAKNAR:
• Roger
• Thailand
• Emma
• Italien
• sommaren
• syster
• familjen
• Rogers säng
närvaro av någon annan än mig själv
• Rogers lägenhet här i Örebro, en massa minnen!


12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• STUDENTEN!!!!!!!!!
• Balen
• Birdie
• Universitetet
• Framtiden med Roger
• Sommarlovet
• Eclips
• Breaking down
• Liseberg och lan i sommar
• sommaren
• bröllpet i augusti
• mina barn

12 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• projektarbetet ska vara klart
• alla läxor
• säga hejdå till alla som blir kvar efter jag tagit studenten
• flytta från Örebro
• förlora vänner
• det fortsatta slasket
• att bli gammal
• mormor, morfar, farmor eller farfar dör
• utgifter
• framtida lån
• räkningar
världens undergång


13 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
• Vanilla twilight - Owl city
• My life would suck without you - Kelly Clarkson
• Welcome to my life - Simple plan
• In the end - Linkin Park
• Leaving on a jet plane - John Denver
• Pärlor - Kent
• Tess - Peter Lemarc
• When you say nothing at all - Ronan Keating
• Let me go - 3 doors down
• Where'd you go - Fort minor
• Cover my eyes - Marillion
• Until you - Shayne Ward
• Big girls don't cry - Fergie


Kommentarer
Postat av: Bloggen om Film

Hejsan, jag igen! :P

Du jag tänkte höra med dig, eftersom att jag inte lyckats få kontakt med BiljaochTessisen, hur ändrade du så att bakgrunden blev vit i textbubblorna? Jag provade och lyckades då få Hela allt ihop vitt och inte bara själv "textbubblorna" om du förstår hur jag menar :)

2010-03-17 @ 15:25:16
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0