When someone else's emotions take over..

Jag vet, har varit sjukt dålig uppdatering på sista tiden. Först hade jag en massa saker på gång, en massa saker att göra, så hade helt enkelt inte tid och lust att skriva något. Och just nu går allt upp och ner som en berg och dalbana. Vissa dagar är allt på topp, andra nere på botten. Jag orkar inte ta upp en massa här, det kommer bara bli fel. Därför låter jag det vara min ensak tillsammans med de personer det rör. Det enda jag kan säga är att jag är förvirrad, och inte lite heller. Jag borde slappna av, vara som jag vill, vara med de jag vill och göra det jag vill. Men det är svårare än det låter. Jag borde också sluta ta allt så allvarligt, egentligen är det nog inte så "farligt" som jag tror.

Jag känner mig snurrig och klyven på mitten. Det känns som om halva mig tillhör en person och andra halvan någon annan, fast jag själv bara vill tillhöra en. Jag är delad på mitten, fast jag inte vill.

Varför kan det inte vara som förut, i början? Utan en massa bekymmer, då jag hade allt på den nivån jag ville. Då var livet en dans på rosor, nu har alla taggar kommit fram.

Jag vill inte ha det såhär, jag vill inte vara osäker på vad andra känner, jag vill inte..



Roger, utan dig är jag ingenting. Jag äskar dig till tusen <3

Kommentarer
Postat av: emma

det fixar sig vännen! <3

2010-03-26 @ 18:11:09
URL: http://uunderbart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0