What's love?

...You my darling! <3

Sitter här och har precis bytt till träningskläder, blir tennis om en timme :) Har ätit en banan och tittat på Top model, en mysig eftermiddag med mig själv. Känns så tomt utan älskling och Marcus, ni har ju förgyllt min helg killar! Nu är jag ensam igen, tråkigt men sant. Som tur är så träffar jag Roger på torsdag eftermiddag/kväll igen, mysigt! <3 Då blir det en helg för oss själva, bara njuta av varandras närvaro.

Övnigskörde imorse, gick fint. Har en sisådär 7 lektioner kvar, sen tror han att jag kan köra upp, NICE! :D
Sen gick mitt muntliga anförande över förväntan :) Visst blev jag röd om kinder och bröst, men så blir det alltid, inget jag kan göra åt faktiskt. Andras hjärtan bultar bara fortare, andra står och pendlar mellan höger ben och vänster ben, jag gör båda dem och blir knallröd när jag är nervös. Sen fick jag VG på mitt psykologi prov om socialpsykologi, det är jag väldigt nöjd med :D

Dags att bege mig snart, tio minter till, sen måste jag börja klä på mig ytterkläder.
Pusspuss<3

Jag har förstått en sak. Jag älskar två killar på två helt olika sätt. Lova mig nu, ta inte detta fel, läs VÄL!
Roger, dig älskar jag enormt mycket, över allt annat faktiskt. Jag älskar dig med kärlek, jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig. Jag vill gifta mig med dig, flytta ihop med dig, få barn med dig, ja allt! Jag kan prata med dig om allt, men det är oftast du som läser av mig och förstår på en gång. Du läser mig som en öppen bok, och det är äkta kärlek. I dina armar hör jag hemma. Det är du som ligger varmast om hjärtat, dig jag älskar för den du är, och för den du gör mig till <3
Marcus, jag "älskar" dig också, men på ett helt annat sätt. Jag älskar dig för den vän du är till mig, den tryggheten av att alltid veta att det finns en vän att prata ut med, en som alltid finns där för mig. Du är min själsfrände, vi är väldigt lika varandra och det känns så bra. Att sitta och prata med dig är nästan som att prata med sin egen spegelbild och själ, vi tänker likadant. Jag mår bra i ditt sällskap.

Kommentarer
Postat av: TinA

Det är bra och kanske nyttigt att älska två killar/män på två olika sätt :)

2010-03-15 @ 19:39:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0