Blixtar och dunder, magiska under!

Låttexten passar väldigt bra just nu. Eftersom det efter en mycket varm och skön dag, nu regnar och åskar. Både blixtar och dunder! Sen magiska under passar otroligt bra in, då jag har varit med om världens magiska ögonblick i förmiddags :) Jag klarade min uppkörning!! :D På första försöket, är så stolt över mig själv :) Ringde först älskling, han skulle klart få veta först :) <3 Sen ringde jag Marcus, och sedan pappa och mamma. Sen fick alla i klassen veta, och lärarna så klart. När jag sedan kom hem så ringde syster och mormor :) Och jag kan inte ens räkna hur många grattis jag har fått på facebook :)

Har pluggat en hel del också, har ju en del att göra till nästa vecka. Har även lagat god mat till mig själv för att fira och varit duktig och diskat. Packning har jag också hunnit med, då det blir skåne i helgen! :) Imorgon ska jag nog köra bilen UTAN övningskörnings skylten!! :D

Nu tittar jag på tv och sedan blir det nog att sova ganska tidigt. Om jag kan :P

Pusspuss på er!

Saknar min älskling, massor!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0