Morning!

Blir ett litet snabbt inlägg innan det är dags att gå till skolan. Igår var det en lång dag, först körning mellan åtta och nio, sedan sitta där och plugga i en timme. Åkte till skolan gjorde en läxa och sedan var det mat. Maten va inge god, så vi gick till mc donalds istället. Blev en cheesburgare och en mc chicken junior, det var mumma det! :) Efter skolan gick jag tillbaka till körskolan och pluggade lite till. Blev äntligen klar med alla tester, så nu är jag antagligen redo inför uppskrivningen på fredag :) Ska plugga lite extra i veckan, innan det är dags. Vid tjugo över fem var det dags för en körlektion till, med en annan lärare, gick super! Har en gång kvar, sen är det dags för uppkörningen också, men säger inte när den är ;) När jag hade kört gick jag hem och åt mat, sen gick jag och Annica till affären och sedan kollade jag top model och pluggade resten av kvällen.

Vaknade vid halv sju idag, blev en lätt frisyr, orkade inte duscha :P Gjorde ju det igår. Så blev diadem och hästsvans :)

Nej, dags att gå mot virginska, psykologi lektion med Leffe, perfekt att börja dagen med en sådan lektion! :)


Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0