My heart belongs to you <3

Det finns så mycket att skriva, så mycket att säga och så mycket att visa. Jag tänkte försöka ge mig på att skriva ner lite saker från hjärtat. Allting kommer att handla om älskling, så om man inte orkar läsa om massa "puttenuttiga" saker, så är det bara att trycka på det röda krysset uppe i högra hörnet.

Roger, bara att höra ditt namn gör mig helt varm inombords. Du är allt för mig, verkligen allt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är mitt liv. Som låten säger mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter. Det stämmer verkligen. Att se dig lycklig, det gör mig lycklig. Är du ledsen, blir även jag det. Vi är två individer som har blivit en. Jag har inte lärt känna mig själv på riktigt än, vilket många säger att man måste göra innan man hittar den stora kärleken. Men du hjälper mig med det, utan dig hade inte den riktiga Louise funnits. Det är du som får fram henne. Du får fram mig. Jag tror även att det är tvärt om också, att jag hjälper dig att hitta ditt rätta jag. För båda två var ganska vilsna när vi träffades. Nu har det snart gått två år sedan vi blev tillsammans, snart två år har gått sedan den bästa dagen i mitt liv. Då det blev du och jag. Att se och höra dig skratta får mig att må så otroligt bra. Det bästa stället att vara på är i din famn, där är jag som tryggast. Att somna tätt intill dig med armarna om dig är bland det bästa som finns. Men att sedan vakna upp och bli omfamnad av dig är nog ännu bättre. Eller när du smeker mig över ryggen, eller leker med mitt hår, eller när du tittar på mig som om jag var det världefullaste på jorden. Jag drar slutsatsen att allting som har med dig att göra är det bästa som finns, för jag kan inte bara plocka ut en sak, det är omöjligt. Jag älskar att höra hur du kallar mig älskling, gumman, sötnos och mer därtill. Det är som ljuv musik i mina öron. Men orden jag älskar dig slår nog allt annat. Jag vet att du inte är eller var den som visar så mycket känslor. Därför gör de där små orden mig så himla lycklig. Jag inser att vi verkligen tycker om varandra. Eller inte ens det, vi älskar varandra. Det är inte lätt att älska någon annan, om man inte älskar sig själv. Men som jag skrev ovan, så hjälper du mig med det. Utan dig hade det aldrig gått. Jag ser livet med helt nya ögon nu. Och det är tack vare dig. Att gå på stan eller liknande och hålla dig i handen gör mig stolt. Jag är stolt över att vara din flickvän och jag är lycklig över att ha dig vid min sida i vått och torrt. Du gör mitt liv värt att leva, det är du som får mig att orka gå upp på mornarna. Med dig kan jag bara vara, vi kan bara ligga i sängen och hålla varandra i handen utan att det uppstår en pinsam tystnad. Vi kan sitta och bara titta på varandra utan att börja fnissa. Det kallar jag verkligen för äkta kärlek. Vi skäms inte för någonting när vi är tillsammans och det bästa av allt är att jag är mig själv till 100% när jag är med dig. Jag behöver inte låtsas, jag behöver inte spela ett fejkat spel. Jag är Louise, bara Louise, ingen annan. Det är synd att det inte finns något starkare ord än älskar, för i så fall skulle jag ha sagt det till dig. Men jag avslutar med att säga att du är den mest betydelsefulla personen i mitt liv, och jag älskar dig så otroligt mycket. Föralltid älskling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0