Nationella och kort helg

Jippi, nationella i matte C idag.. Hoppas att det kommer gå bra :) Helgen blev minst sagt kort. Åkte från Örebro vid fyra i fredags eftermiddag, skulle vara hemma vid åtta på kvällen, men det blev fel på tåget så fick åka buss mellan Mjölby och Hässleholm.. BUSS!! Det tog fyra och en halv timme, så jaa, jag var hemma i Tormestorp vid tjugo över tolv på natten, kul va? Nej! Så fick äta pizza som mamma och pappa sparat till mig, och sedan bums i säng. Blev väckt nio på lördagen. Upp, fixa till mig, färga mitt hår (Megablondie är jag nu, bild kommer senare), följa med mamma och handla, hem och fixa med saker till loppis, fixa till mig, köra och hämta våra gäster, hem och umgås med gästerna, körde hem dem vid halv ett på natten och sedan hem och sova. Igår blev jag också väckt vid nio. Upp och fixa till mig, fixa fram alla loppissaker och köra ner dem till jönsjönsäng :P Ha loppis mellan 11 och halv 1, fick 417;50 var ;) Inte illa det! :) Men 200:- gick direkt till mina "solbrunskappslar".. Jippi.. Vid två gick mitt tåg tillbaka till Örebro och vid tjugo i 6 var jag framme. Då blev det pluggande, tv och datorn.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan bege mig till skolan. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0