Osmarta jag..

Ja, för en gångs skull så är jag osmart. Okej, det där sa jag inte för att skryta, men jag brukar vara ganska förståndig och smart, men idag fick jag visst reda på att jag inte alls är så speciellt smart.

Kommer hem från skolan och får ett samtal från syster. "Hej, har du beställt hem någonting?"
Nej, blev mitt svar, för det hade jag ju inte. Så frågade var det kom ifrån och så bad jag henne att öppna det. Så öppnar hon och säger att jag har fått "solbrunkappslar". Jag fattade noll vad hon snackade om, men sen slog det mig. Jag har svarat på frågor på internet för att vinna ett presentkort på H&M. Där fick man en massa förfrågningar om saker som man kunde beställa hem. Självklart så tryckte jag nej på alla. Trodde jag ja..

Nu blir man 300 kronor fattigare, och tre paket med piller som gör det lättare för mig att bli solbrun.. Jippi, precis vad jag ville ha.. NOT! Tur att man har en underbar mamma som ville köpa en paket för att dra ner priset för mig lite. Så okej, 200 kronor fattigare kommer jag att bli, mot min egen vilja.

Så Louise, vad har du nu lärt dig av detta?! *Lägger huvudet på sned*
Att aldrig svara på frågor på internet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0