Super lyckad helg!

Just nu sitter jag och plågas med min tinnitus.. Efter en glad rubrik kanske inte det var så bra att börja med just den jobbigaste saken, men vet inte var jag ska ta vägen.. Det tjuter som F-A-N i vänstra örat just nu, knappt så jag kan koncentrera mig på annat, helt sjukt! Måste kolla upp det snart, orkar inte mer!

Helgen blev i alla fall super! Började med att Marcus kom redan i torsdags. Då blev det matlagning, slöande och en massa NCIS tittande :P Dock så somnade jag framför datorn när vi tittade på ett avsnitt vid ett tiden på natten eller nått ^^ Men det gjorde Marcus också :P

Sen började fredagen för min del med att åka till optikern, sedan en stund till körskolan för att plugga teori, därefter till ungdomsmottagningen. Kom hem, hittade Marcus sittande i myskläder och han hade varit gullig och diskat, underbart med service i sin egen lägenhet ;) Stannade hemma en stund innan Josefina kom och vi gick till teckenbro och pratade med vår handledare om projektarbete. Efter det gick jag hem igen, och då fick Marcus mig att plugga körkortsteori i nån timme. Sen blev det NCIS och vid ett till fyra var det tvättning. Hann med att äta mat också, sen kom älskling <3 När älskling hade kommit blev det lite slöande innan han och Marcus gick till ica, medan jag tog det sista med tvätten och Sandra kom ner till mig. Vi hjälpte varandra med håret, hårförlängningar och locktänger överallt :P men snygga blev vi ;) Sen var det dags att laga mat, blev pommes, skinksnitzel och beasås, mumma! Vid åtta gick vi till stan, majbrasa vid slottet. Var där i tjugo minuter innan det var dags för Frimis! Lite halvlullig blev man allt, men det var det klart värt ;) Slutet var inte det allra bästa, men strunt i det nu!

Lördagen bestod av stan en runda och sedan äta på La baguette. Roger tog en pasta sallad med räkor, jag och Marcus tog bakadpotatis med skagenröra, det är grejer det ;) Det blev NCIS även då, kortspel, en runda till coop och allmänt slödag :P Marcus åkte hem vid nio, sen kollade jag och älskling klart på finalen av körslaget. Sen somnade vi vid elva av misstag (a)

Idag gick jag och älskling upp vid tio. Åt frukost och sedan var det städning och diskning om gällde, det såg ut som kriget här hemma asså! Efter det blev det en runda på stan, handlade två nya diadem och Roger en musmatta :P Blev slöande även idag, och vid 6 tiden åkte älskling hem :/ Men vi hade en mysig dag tillsammans <3 Efter jag hade lämnat Roger på stationen åkte jag hem till Josefina. Gjorde lite på projektarbetet innan vi gick till bussen. Åkte hem, satte mig här vid datorn och här sitter jag kvar :P

Imorgon blir det körning mellan åtta och nio, sedan plugga teori mellan nio och tio. Därefter till skolan, göra en läxa och sedan lektion vid tolv fram till fyra. Sen blir det ännu mer körkorts teori pluggande. Ingen tennis, måste plugga teorin..

Nu ringde älskling! <3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marcus K

Vadå jag somnade väl inte! :P

Mycket NCIS tack vare mig blev de (A) men de är svårt att sluta titta, måste kanske vänta med att köpa fler när de jag har är slut, för de lär de snart vara :P

Tack båda två för allt :) Var en bra helg som kändes väldigt lång, vilket ja tror kan varit för ja kom på tors, därför de kändes som söndag när ja åkte hem :D



// Malma

2010-05-03 @ 01:11:33
Postat av: TinA

Låter som en superhelg iaf, så rubriken var värd det :) Trots tinnitusen :S

2010-05-03 @ 11:21:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0