Dag 02 – Min första kärlek

Hmm, denna var inte helt lätt denna heller.. Det beror ju helt och hållet på vilket sorts kärlek man menar..

Jag hade ju en "pojkvännn" när jag gick i förskolan till feman :P Ja, vi var tillsammans, eller ihop som det hette då, i typ fem år :P Men då var man ju som vänner som kanske gav varandra en puss då och då :P Haha xD Så nej, han räknar jag nog inte som min första kärlek..

Killen som jag blev tillsammans med i femman när det tog slut med han den andra efter fem år, ja, han var nog inte heller min första kärlek, eller jag vet inte :P Haha xD

Så ja, jag säger nog att min första kärlek var Mattias :P Haha, undrar om han läser detta xD Men iaf, det var så att när jag började i sexan gillade både jag och en annan tjej honom. Vi båda frågade på honom, men han valde henne. Så jag "glömde" väl honom för något år. Men sen i åttan när jag insåg att jag inte kunde vara så mycket med tjejer. Jag kände att jag hade mycket roligare tillsammans med killar. Visst fanns det några tjejer jag gillade att vara med. Men jag gillade inte alls det där med att det någon gång alltid blir tjaffs mellan tjejkompisar. Just därför trivdes jag bättre med att umgås med killar. Så i åttan och en del av nian var jag störtkär i honom. Och jag ville inget hellre än att han skulle se det i mig, det som jag såg i honom. Men det blev aldrig något. Men han måste ha varit min första kärlek, då han var jag verkligen förälskad i.

Men om jag ska ta min första kärlek som var ett riktigt förhållande, så måste det bli José och Thimmy. De hade jag ett mer intimt förhållande med, eller vad man nu ska säga :P

Nu känns det så fel att inte nämna Roger, men han vet att han är den bästa och den som jag älskar mest, och har älskat mest av alla! :) <3


Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0