I'm back

Sorry, många som klagat på min dåliga uppdatering..
Har haft sjukt mycket att göra dessa dagar, massa med lägenheten, skolan och kompisar :)
Men nu är jag tillbaka och ska göra allt för att stanna :P

Lägenheten börjar bli riktigt fin nu :) Saknas bara lite gardiner i två av rummen, vilket måste fixas snart! Sen ska det ske några få ommöbleringar, vilket jag också vill ska ske snart! Och sedan ska vi fixa ett vitt matsalsbord med stolar och ett vitt vitrinskåp, men det får vänta ett litet tag. Finns något som kallas pengar som sätter lite gränser..

Idag har jag varit med om en föreläsning med den kassaste läraren jag någonsin stött på! Jag lovar, han var inte alls bra! Det var som om han hade en konversation med sin bunt med papper istället för med oss. Och sen verkade han inte alls veta vad han pratade om.. Det var "vad ska man säga" MINST en gång i varje mening, det kom flera "Ehm" under en minut och sedan upprepades ord tre gånger när han tappade bort sig.. Ja, jag tror ni förstår, det gick inte att lyssna på det viktiga han sa.. Så kan säga, jag hörde bara allt det som står ovan, allt annat gick inte in.. Så imorgon struntar jag i lektionen och sätter mig och läser i boken istället. Tror jag kommer fatta tre gånger så mycket mer då, än om jag går på lektionen :P

Jag kan också berätta att jag är mer kär än jag någonsin varit, jag är nästan som nyförälskad i Roger, som jag varit tillsammans med i 27 månader imorgon. Det är en sjukt härlig känsla och jag bara älskar honom mer och mer för varje dag som går. Han är mitt allt <3 Du är mitt allt älskling <3

Och från det till en annan sak.. Som är till dig M, jag vill se dig lycklig! Och jag vet inte om jag kan säga att du verkar vara det just nu.. Jag vill bara att du ska tänka på ditt eget bästa. Du betyder massor för mig, och jag vill verkligen se dig lycklig!


Tjolahoppsan!

Kommentarer
Postat av: TinA

haha! vi har en som kan säga "så att säga" en gång i varje jävla mening :P Han är skön annars för att vara en äldre snubbe, men ibland vill man bara kasta en bok och be han sluta upp med det haha :D



Aw, visst äre skönt att känna av fjärilarna i magen fast att det gått lång tid? :D

2010-11-23 @ 14:22:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0