Då var jag igång igen!

Skulle bara berätta att jag lever :P
Bloggen har inte direkt haft första prioritet på senaste tiden. Jag har inte haft lust att skriva något. Nu låter det som om min vardag har varit astråkig, men så är inte fallet! Allting börjar att falla på plats nu! Det enda som ha satt stopp för att skriva är just det där att klicka sig in här, komma på vad man ska skriva om, och sedan få ner det så att det låter bra. Just den lusten har inte funnits där. Men jag ska börja bli bättre. Tror att allt kommer bli bättre om ett litet tag, då kommer jag ha mycket att skriva om, och mycket att visa.
För den 1 november flyttar jag och älskling till en lägenhet! Som vi har längtat alltså. Helt sjukt underbart ska det bli!


Pluggandet i Örebro flyter på, har haft tenta på första delkursen och hoppas att jag har klarat den, så jag inte behöver sätta mig och göra en omtenta, det hade inte kännts så speciellt bra.
Håll tummarna för mig!

Igår gifte Rogers syster Jenny sig med sin Johan. Det var så vackert! De gifte sig borgligt mitt i natten (natten mellan lördag och söndag) när alla gäster såg på. Framför dem var det värmesljus som var format till ett hjärta. Grattis till er två, ni är så vackra tillsammans!

Jag och älskling ska vara hemma själva fram till onsdag nu. Ett perfekt tillfälle att börja känna på hur det kommer att vara när det bara är vi två, underbart! Bestämma själva vad vi ska laga för mat, hur det ska se ut i lägenheten, vilka saker som ska finnas hemma i kylskåpet, inreda alla rummen i lägenheten tillsammans så båda får sina viljor igenom och ja, allt sånt där som är till för par. Äntligen ska vi bli sambos på riktigt!

Har varit duktig och pluggat idag, då jag missade lektionen i torsdags på grund av SJ, mitt tåg var inställt, så skulle ta lite andra tåg. Men om jag hade tagit de tågen hade jag hunnit vara med på lektionen i en halvtimme och sedan skulle jag åkt hem igen, nejtack! Så dumma SJ att jag missade lektionen! I morgon ska jag åka till Örebro igen och ha två lektioner, sen blir det en till på onsdag. Så sover i Örebro i morgon natt. Stackars älskling som får sova helt ensam i det stora huset! Blir bättre när vi flyttar, då kommer jag hem varje dag, fast jag har lektioner dagarna efter varandra :) För då har jag inte lika lång väg att åka.
Perfekt!

Nej, dags att gå ner och titta lite på tv igen, innan älskling kommer hem. Då blir det matlagning, ris med quornstroganoff, mumma!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: TinA

ja GRATTIS igen till ert framtida samboskap i egen lägenhet :D Det kommer bli jätteskönt..! har ni nån ritning på lghten? :) hade vart kul o få se :D



jag hoppas du klarade tentan! :D jag fick veta i förra veckan att jag klarade min första, jag var verklign paff då jag faktiskt trodde att jag failade..:P

2010-10-12 @ 18:11:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anton Kouba

Sv: Jag har mailat adressen du kommenterade med i tävlingen, gjorde det igår, har du inte fått något? :)

2010-10-13 @ 14:00:18
URL: http://antonkouba.se/
Postat av: Suz

Äntligen har du kommit....lite..igång...med...bloggandet! :P



Tack för de gångerna du varit hos mig och sovit, ätit, skrattat, tittat på film, o en massa skitsnack. hahaha :D



Du vet, du är alltid välkommen hit ifall det skulle vara något krångel! För du är redan...mitt inneboende ;). <3<3



Det ska bli mysigt att få komma och hälsa på dig o roger's nya lägenhet! :D Spännande och det ser jag verkligen fram emot :D Lycka till en massa inför flytt, och du... eftersom du är en sann vän för mig, så vill jag fråga - Vad är det du mest önskar och vill ha i ditt och rogers lägenhet? Något du alltid velat ha, tex ljuslykta? - Ljusställning? - färg på gardiner? - kuddar till soffan?. ja, vad som helst! Säg nått du vill ha så köpter jag det som en inflyttnings present till er båda! <3



Massa kramar till dig, gumman! <3<3<3

2010-10-13 @ 19:16:31
URL: http://suzyescallmesuz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0