Just an ordinary Saturday..

Eller ja, vanlig och vanlig.. Det är faktiskt min och Rogers 26 månaders dag idag :) <3
Grattis till oss! Älskar dig över allt annat älskling <3

Iaf, här sitter jag i bara mogronrock och filosoferar lite :P
Nej, men jag har precis fått reda på mitt reslutat på tentan, och jag fick TVÅ poäng under Godkänt..
Så ja, Louise som aldrig brukar bli underkänd har blivit det för första gången :P
Nej, men ska inte säga sådär, det är helt nytt på universitetet.
Kan ju säga att 42% av klassen blev underkända, så känner mig inte så speciallt dålig ^^
Jag kommer klara den nästa gång, det är jag säker på! :)

Älskling är iväg och jobbar. De fick ett jobb som bara kunde utföras på helger, så han tog tillfället att tjäna lite extra pengar. Han är väl hemma vid två eller nått sådant :) Sen blir det hemma mys :)

Funderar på om jag kanske ska sätta på mig lite kläder ^^
Ja, det låter väl som en bra idé..

Älskling ringde nyss, gullig som han är ville han kolla hur det var med mig :)
Det var bra med honom också :) Han fick reda på att jag blev underkänd ^^
Förs sa han: Ojdå, det var ju inte så bra..
Men sen när jag sa att jag var en av 42% som blivit underkänd, så var det inte så farligt :P

Nej, kläder var det ja ^^


Hejsvejs i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0