Onsdag idag, då ja..

Ojoj, bara två dagar sedan jag skrev. Vilket betyder att jag börjar bli duktig (a) Haha xD
Igår hade jag först lektioner mellan 10:15-15:00. En halvdöd Louise åkte sedan hem till Suzana. Där blev det suuuper god mat! :) Potatis i ugn med biff och vitlökssmör. Gjorde en god sallad till också, åt massor! Sen tittade vi på halv åtta hos mig, och sedan slökollade vi på EM-kvalet. När vi inte orkade med det längre så kollade vi på en film innan vi gick och la oss.

Imorse vaknade jag i Suzanas soffa med ett ryck, då katten Elnina hade fått tag i mina tåg med klorna, AJ! Busig katt det där ja! Sen ringde klockan en halvtimme senare vid kvart i åtta. Gick upp och fixade till mig och åt frukost. Medan jag åt frukost kollade jag blogglovin. Och fick se att jag hade vunnit på en tävling hos Anton Kouba! :) Har vunnit dessa snygga underkläderna: http://www.evasunderklader.se. Sexigt värre ;) Haha xD Sen så väckte jag Suzana så hon kunde låsa dörren efter mig. Åkte till skolan och hade en lektion. Vid ett tiden tog jag tåget hem till Örsa :) Älskling kom hem vid fyra, underbart att på pussa och krama honom :) Sen lagade vi mat och lite sådant, och nu sitter jag här ^^

Det var allt!

Tjing tjong kines, det var du som fes! xD


Kommentarer
Postat av: Suz

"Tjing tjong kines, det var du som fes xD" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!....

2010-10-14 @ 16:29:49
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0