Ja Örebro, nog gillar jag dig alltid!

Kan meddela att jag stannar kvar i Örebro. Det är försent att tacka ja till Västerås nu. Och om jag ska vara helt ärlig så har jag inte tänkt ett dugg på Västerås idag, vilket måste vara ett tecken på att jag ska stanna kvar i Örebro. Och, jag har även börjat plugga och skriva på inläningsuppgiften från sociologi A. Så det känns som om jag ska stanna kvar och jag trivs faktiskt i klassen, så jag känner mig inte missnöjd med valet. Örebro har nog en plats i mitt hjärta, jag drar mig dit helt enkelt.

Ikväll blir det mys framför tv:n, ensam antagligen för kristallen verkar inte locka älskling direkt.. Men, jag klarar mig fin fint :)

Ja, ville bara berätta hur det blev!
Tjingeling! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

wei! :)

2010-09-05 @ 17:55:40
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0