Örebro, jag är tillbaka för några dagar i veckan!

Nu har jag tid att skriva igen.. Det har varit mycket nu på sista tiden. Till att börja med kan jag berätta att jag kommit in på universitetet i Örebro :) Läser just nu Sociologi A. Min första lektion var i måndags och den andra igår. Det är mycket nu i början. Ett helt nytt sätt att plugga och lära in. Läraren bara pratar på och man antecknar det man tycker är viktigt. Men ibland hänger man inte riktigt med. Tur att det finns böcker som de baserar det mesta de säger på, så man kan läsa allt hemma i lung och ro. Jag hoppas att jag får boken jag köpt imorgon, så även jag kan börja plugga. Eftersom jag fick veta i fredags att jag kommit in fick jag litteratur listan då, och hade ingen chans att skaffa alla böcker så snabbt. Så min lärare är förstående och har gett mig extra tid till inläningsuppgiten :)

Över till något annat :P Bröllopet var jättefint, verkligen! Grattis till er, Björn och Susanna! <3

Ja, det var nog allt för idag.
Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

kul att du kom in :D och bra med förstående lärare.. använder du tolk/slingan eller nåt?

2010-09-05 @ 15:44:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0