Curves

Ja, då ska jag komma igång med att träna igen. Har inte blivit något sen jag slutade med tennisen, så nu ska jag ta tag i det! Var på Curves idag och fick en kostnadsfi vägning, mätning av kroppen, prova på två maskiner, priskoll och lite annat :) Fick veta lite hur jag ligger till med min hälsa och sådant. Fick även väga mig som sagt, och vågen visade det jag trodde den skulle visa på ett ungefär. Dock var det ändå lite mycket, så nu är mitt första mål att gå ner 10 kg. Sen får vi se hur det går och om målet sedan kan bli fler kilo! Jag ska få min första träning på måndag, tillsammans med en personal som ska visa mig alla maskiner och hur man strechar på deras speciella stech ställning. Sen ska jag träna där 3 gånger i veckan och varje pass blir på 30 minuter. Så första passet på måndag, andra på tisdag och tredje på fredag. Sen blir det olika varje vecka för jag får välja vilka tider som passa mig bäst :) Så nu siktar vi mot ny vikt och nya mått, go Louise!

Kommentarer
Postat av: Suz

Du kommer att klara detta, Louise! Hejja hejja! <3<3<3

2011-01-30 @ 12:57:16
Postat av: Elina

Lycka till, du kommer klara det :)

2011-01-31 @ 14:29:07
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0