Dag 27 – Min favoritplats

Oj, jag har många favoritplatser! :)

För mig beror det helt och hållet på, jag kan tycka en plats blir en favortiplats ungefär när som helst.
Jag har en favoritplats där jag känner mig tryggast, det är hemma tillsammans med Roger, eller i Rogers famn <3
Sen har jag en annan favoritplats, det är tillsammans med mamma och pappa hemma i skåne, för då känner jag mig som liten igen, det finns inte så mycket beskymmer.
Och en annan plats som är min favoritplats det är i Åhus, för där är det så vackert när man går på standen och upp på bryggan och man känner att man bara är.
Den sista favoritplatsen måste vara utomlands, det är underbart att komma utanför Sveriges gränser, se en massa andra kulturer och länder och vara helt ledig!

Hoppas det blev ett bra svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0