Ojdå..

..nu blev det visst lite wierd här..  När den svarta BH:n var slut, så svarade på deras mail att de kunde avbryta min order och att jag sedan skulle beställa något nytt! Så då beställde jag ju de rosa istället. Men nu idag kom ett nytt mail om att varan som var  slutsåld var hittad och nu är BÅDA beställningarna påväg hem till mig..  Det var inte riktigt meningen.. Jag skickade ett nytt mail till dem och berättade vad som hade hänt, men då varorna redan var skickade till mig så fanns det inte så mycket att göra. Jag fick skicka tillbaka de ena om jag ville sen när de väl kommit hem till mig. Men har funderat på det, och returen kommer att kosta runt 50 kronor. Då kommer jag bara få tillbaka 150 kronor för den ena beställningen, om inte mindre. Och 150 kronor är inte mycket att få tillbaka för något som kostat 200.. Okej, 50 kronor är ingen stor förlust, men då tänkte jag att jag lika gärna kunde behålla båda två. Då jag behöver fler BH:ar och 150 kronor, eller BH och trosor som kostat mer? Väljer nog att behålla båda då jag inte kan få något bättre för de där 150 kronorna :) Dock är det lite tråkigt att jag behövt betala dubbel frakt xD Och blev dubbelt så fattigare än vad jag trodde jag skulle bli :P Haha xD Men blir två set underkläder rikare ;)

Kommentarer
Postat av: Suz

haha, vilken story du skrev, louise!. Jo men underkläder behöver man väl ;) iaf nya ^^. Hoppas du haft en bra julafton & nyår!. Nääär kommer du hit igen dååe? ;) (A) SAKNAR DIG!

2011-01-08 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0