Mitt liv enligt Peter LeMarc!

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Publicera som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna:
Ge henne tid

Beskriv dig själv:
Början på en lång historia

Hur känner du dig:
Lyckliga ögon

Beskriv stället där du bor:
Välkommen hem

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville
:
Havet, vågorna och vinden

Hur du helst transporterar dig:
Blå taxibil

Din bästa vän är
:
Ett hjärta att minnas

Du och dina bästa vänner är:
Någonting som är heligt

Hur är vädret
:
Vi överlevde vintern

Favorittid på dagen:
Vad som helst

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta:
Hon gråter inte mer

Hur är livet enligt dig
:
Vänta dig mirakel

Beskriv ditt nuvarande förhållande
:
Du och jag mot världen

Din rädsla
:
Detta blir min död

Ditt bästa råd
:
Skönt att finnas till

Hur du skulle vilja dö:
Stolt

Din själs nuvarande tillstånd
:
En sån som jag

Ditt motto:
Ta med dig månen när du går


Kommentarer
Postat av: TinA

Hoho väldigt annorlunda lista, men samtidigt kul ändå :D Det var verkligen målande beskrivningar på låttitlar denne Peter LeMarc har :D

2011-03-07 @ 16:21:31
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sannie

fin bloggdesign

2011-03-09 @ 10:46:58
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

åh! NAJS :D

2011-03-09 @ 16:55:26
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0