Long time ago!

Ja, nu var det ett tag sedan igen.. Jag vill skriva här, har tänkt på det flera gånger, men jag vet inte vad jag ska skriva. Känns inte som om det är så kul att bara skriva om vad jag gjort om dagarna, för det händer lixom inget direkt speciellt..

Det är sjukt mycket nu i slutet på terminen, läster socialpsykologi A och nu denna sista delkursen har jag läst fyra böcker, tror det var på två veckor eller nått.. Och det var inga lätta böcker ska jag säga.. Ca 200 sidor i varje bok, alltså runt 800 sidor, och om ämnen som är hemska att läsa! Självkadebeteende, melankoli och incest. Det är inte direkt så man njuter av att läsa böckerna, man blir helt förstörd.. Dels för allt det hemska det handlar om, och för att det var så många sidor att ta sig ingeom på så kort tid. Men jag lyckades, och nu är det endast två muntliga examinationer kvar. Den ena nu på fredag, och den andra fredagen där efter. Så det är inte så mycket åkande fram och tillbaka nu, skönt! :D Men det är en hel del plugg hemma. Är dock klar med inlämningen till fredag, och imorgon och på torsdag ska jag diskutera tre frågor med min grupp som vi sedan ska framföra på fredag. Så jag ligger rätt bra till :)

Fick även reda på att jag fått ett halvt poäng ifrån VG på en hemtenta :) Sjukt kul! :D

Nej, nu kanske jag ska ta mig en dusch och få på mig lite kläder, sitter fortfarande i morgonrock (a) Ja, jag vet att klockan är halv två och jag borde tagit av den för länge sedan :P Men har suttit och pluggat och pratat med trevligt folk, så det har inte blivit av helt enkelt :P Men vid fyra kommer älskling hem och då ska vi åka och handla, så tills dess ska jag ha duschat och fixat till mig, därför käns det bäst att börja så smått redan nu.

Tack och hej, leverpastej! <3

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin blogg :)

2011-05-24 @ 14:27:52
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Hihi :D hur mår du då?

2011-05-24 @ 16:13:39
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Annica H

Åh, hehe tar det sådan lång tid för dig att få på dig dagskläderna? ;) För mig går det på några röda om jag inte ska duscha på morgonen. Hihi...

Själv ska jag sätta mig och kolla igenom alla betyg och sådant jag har fått denna terminen :p



Har just nu bara en sak kvar så är jag helt klar inför sommarlovet jag med. Tyvärr har jag inget sommarjobb, ännu så jag söker vidare där med. Men annars så blir det nog plugg i höst med. :)

2011-05-25 @ 07:18:28
URL: http://annicaimitten.blogspot.com
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Gött! jag med :)

2011-05-25 @ 08:45:05
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0