Back on track!

Okej, nu ska jag verkligen ta tag i det här med bloggandet! 

Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev (som vanligt).. Jag har börjat plugga i Västerås, på beteendevetenskapliga programmet! :) Så nu äntligen har jag kommit in på ett program så jag kan känna att jag är påväg någon stans. Eftersom jag läst en del kurser innan, så kommer jag att ta examen om två år. OM TVÅ ÅR!! det är helt sjukt! Om två år har jag en filosofi examen med inrikning mot socialpsykologi och kan börja söka jobb som beteendevetare! Ni anar inte hur sjukt det känns! :O Jag trivs toppenbra i klassen verkligen! :) Så känns tråkigt att behöva lämna dem om ett och ett halvt år för att skriva min uppsats med dem som är ett år över mig, men samtidigt ska det bli så skönt att bli klar med plugget för ett tag :) 

Jag har sökt sommmarjobb på ett rehabiliteringsassistent på ett ställe här i Enköping där man "behandlar" döva som har ett annat funktionshinder också. Och nu vill dem att jag och nio stycken till ska komma på en informationsträff, och sen kanske jag kommer få jobbet! :D Informationsträffen är den 9 mars, och det är fem stycken som kommer att få en anställning i sommar. Det betyder att det är 50 procents chans att jag kommer få jobbet! :D Tror jag har en fördel då jag kan teckenspråk och har gått en termin (kan man säga) på beteendevetenskapliga redan. Jag hoppas verkligen på detta, för det verkar så himla skoj! :D Får mer information på fredag när jag ska på det där mötet, så skriver mer om just det då! Ni får hålla tummarna för mig så länge!


Idag har det varit en lugn dag. Varit ute och gått med älskling och sen bara slappat. Skönt! :) Imorgon kommer älsklings föräldrar och bror hit på lite fika. Så ska baka en sockerkaka med glasyr då. Tror det blir mumma! :)


Nej, det var nog allt för denna gång, ska som sagt försöka bli bättre på att skriva!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0